صندوق قرض الحسنه مهر خانواده

صندوق قرض الحسنه فامیلی مهر خانواده

صندوق قرض الحسنه مهر خانواده

صندوق قرض الحسنه فامیلی مهر خانواده

صندوق قرض الحسنه مهر خانواده

با توکل بر خداوند بزرگ و متعال و با استعانت از حضرت ولی عصر (عج) صندوق قرض الحسنه فامیلی مهرخانواده بر اساس صلح مشروط یا هبه مشروط تاسیس گردید.به این معنا که با توجه به دیگر شرایط شرعی در زمان دریافت وام که در بخش قوانین و شرایط به آن پرداخته ایم،اعضاء صندوق با این شرط وجوه خود را در اختیار وام گیرنده به صورت بخشش(هبه معوضه)یا صلح قرار می دهند تا زمانی که نوبت فردی دیگر از اعضاء فرا رسید،آنها نیز مبلغ مورد نظر را به او ببخشند یا مصالحه کنند.

صندوق قرض الحسنه مهر خانواده

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

 

جهت ورود به اینترنت بانک صندوق مهر خانواده روی عکس زیر کلیک کنید

جهت پیوستن به کانال تلگرام صندوق مهر خانواده اینجا را کلیک کنید

قرعه کشی مرحله 3 از دور دوم

پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۴۹ ب.ظ

صندوق مهر خانواده

با سلام و عرض ادب

قرعه کشی این دوره نیز انجام شد ولی به دلیل کم لطفی بعضی از دوستان و نپرداختن بدهی های خود مجبور شدیم فقط به یک نفر وام تقدیم کنیم ، امیدواریم که دیگر شاهد این نوع کم لطفی ها از سمت دوستان نباشیم. 

صندوق بنا را بر حق عضویت کم گذاشته تا اعضا بتوانند در بدترین شرایط نیز این مبلغ را بپردازند وگرنه بسیاری از صندوق های دیگر هستند که با حق عضویت های زیاد ماهیانه دارند به خوبی و خوشی به روند خود ادامه میدهند.

مسئله دوم اینکه متاسفانه هر ماه باید با تماس ها و پیامک های زیاد از اعضا خواست که حق عضویت خود را بپردازند ، و این برازنده صندوق مهر خانواده نیست.

عاجزانه از دوستان خواهشمندیم که این موارد را رعایت فرمایند تا بتوانیم با همکاری هم در پیشبرد کمک های خداپسندانه به یکدیگر موفق باشیم.

وام مرحله سوم از دور دوم به خانم ریحانه نجفی تعلق گرفت. انشاا... که به خوبی استفاذه نمایند.

  • مهدی نیک نژاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی